zondag 8 februari 2015

The day after ;)

Ik ben een uurtje wakker, alles slaapt nog diep. Het was laat gisteravond, héél laat. En druk gisteravond, héél druk. Met een huiskamer vol lachende, grappende, gierende, brullende en huppelende pubers. Het was feest!
En feesten kunnen ze, de vriendjes en vriendinnetjes van Dochter.
Ze moesten even op gang komen, dat wel, er moest eerst iemand weg gaan voordat iedereen echt los kwam, maar toen kwamen ze ook los. Zo gezellig, zo leuk om te zien, en zelfs Zoon kwam er helemaal van bij toen de spanning uit de lucht was.
Ik heb achterover gezeten, Dochter en vriendinnen regelden alles. Zelfs de pannenkoeken werden door hun gebakken.
Er werd gekletst en gelachen, ge-playstation-t (ahum) en buiten gespeeld.  Na het eten deden ze er een uur over om een film te kiezen, en toen ze die dan eindelijk hadden hielden ze het nog geen half uur uit en zijn ze weer naar buiten gegaan. Daar hebben ze gillend, gierend, hikkend van het lachen verstoppertje gespeeld, uren lang, terwijl Zoon en ik lekker op mijn kamer zaten te chillen. Hij wou niet alleen op zijn kamer maar had wel even afstand nodig. Hij achter mijn schrijftafel, ik lekker op bed een filmpje gekeken.
Je kunt wel zeggen dat het zelfs voor Zoon een heel geslaagd feest was.

Er was zelfs wat opgeruimd al....alleen nog een stukje afwas, en de stofzuiger erdoor en het is weer netjes. Dan kunnen oma opa en pappa nog even taart komen eten en is het weer klaar.
Ik ben blij,
ik ben tevreden
En supertrots dat mijn lieve meidje gewoon al haar vrienden/innen uitgenodigd had die zij lief en aardig vind.Ongeacht populariteit. Ja ze is een liefiepievieschetepeteetjehonyponymiepselottie.
En dan nu tijd voor een mooi pianoliedje.
Fijne Zondag!

6 opmerkingen: