donderdag 10 april 2014

musical en een recycle schilderijtje


Vandaag maar eens een oud prinsessenschilderijtje van dochter
 tevoorschijn getoverd. Zij keek er niet meer naar om en het lag maar te verstoffen.
Nadat ik eerst een poging had gedaan om de prinses weg te poetsen (lukte niet!)ging ik maar verder. Ik vond wel dat het tijd werd voor een experimentje. Lekker spetteren! Is weer eens wat anders niet waar?

Y
En dit is dan hoever ik gekomen ben....morgen gaan we weer verder.
Straks eerst dochter ophalen.
Gisteren had ze de première van de schoolmusical hier in de schouwburg.  Het was een daverend succes.
En dochter schitterde in haar rol. En was na afloop dronken van het applaus en de complimenten :)
Vandaag is de 2e en laatste voorstelling.
"Ik weet nu echt wat ik wil mam, ik wil op het toneel. Acteren en zingen en dansen. Musicallen......"
Volgend jaar doet ze weer mee!
Ze deden een uitvoering van Grease. Bij gebrek aan mannen moesten de dames ook voor jongen spelen. Eigenlijk was ze eerst Patty (van het cheerleaderclubje) maar die rol vond ze niet zo leuk. Toen 1 vd twee jongens er mee stopte nam Dochter de rol over. En zo werd ze Dody. Een van de T-Birds. Een rol die ze met verve speelde. Zo stoer......het was een feest om te zien!!!!  Van allemaal!!!!!
Daarom nu dus een liedje uit Grease. Enjoy!
http://youtu.be/4l2tLIZHlBQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten